Avaa valikkoSulje valikko

 

 

 

 

Tietoa Hankintaportaalin käytöstä

Postin Hankinta käyttää kilpailutuksissa Hankintaportaalia. Portaalin tarkoituksena on muun muassa tehostaa hankintatoimenpiteitä, parantaa hankinnan läpinäkyvyyttä, edesauttaa Postin toimittajahallintaa sekä mahdollistaa laajat kilpailutushankkeet, kuten kyseessä oleva postinjakelun kilpailutushanke.

Jokainen Postin toimittaja, joka on ilmoittautunut kilpailutukseen rekisteröidään Hankintaportaaliin (ellei jo ole sinne aiemmin rekisteröitynyt) ennen kuin kilpailutus tapahtuu.

Ennen tarjouskilpailun alkamista asianmukaisesti ilmoittautuneet yritykset saavat kutsun osallistua kilpailutukseen Hankintaportaalissa ja tässä yhteydessä toimitetaan myös tarvittavat tunnukset.

Tarjouspyynnössä on kattava tieto kaikista hankittavista kohteista, jotta yritys voi tutustua kohteisiin ja harkita tarjoustaan. Tarjouskilpailuun osallistumisen yhteydessä yritys sitoutuu noudattamaan Postin eettistä ohjeistoa. Tarjous annetaan Hankintaportaalissa ohjeiden mukaisesti, jotka toimitetaan tarjouskilpailun yhteydessä.

Vain Hankintaportaalissa voi osallistua Postin järjestämiin hankintatapahtumiin.

Postin Hankintaportaali - lyhyt esittely.